22. 2. 2011

OBRÁZKY NA SKLO


Vždycky se mi líbily obrázky na sklo, ale myslela jsem si, že jsou příliš komplikované a časově náročné na výrobu, tak zůstalo pouze u obdivu a přání. Víc už jsem se snad mýlit nemohla, je to hračka a výsledek předčil mé očekávání. Na okně v dětském pokojíčku se vyjímají úžasně. (Mé dilema za mne rozlousknul manžel, který mi sadu barev na sklo koupil k Vánocům.)

Postup:
1. Pod fólii (euroobal)  nalepte nebo položte vybraný obrázek či šablonu. Konturou přímo z tuby obkreslete obrys obrázku.
2. Až kontury zaschnou (cca 1 - 2 hodiny), vybarvěte obrázek barvami (rovněž přímo z tuby). Pokud se vám udělají bubliny, tak je propíchněte špejlí.
3. Obrázek nechte 12 - 24 hodin schnout (doba je závislá na tloušťce nanesených barev), poté můžete dílo opatrně odlepit z fólie a připevnit na vybrané místo.
4. Obrázek lze opakovaně sloupnout a přemísťovat.

Použitý materiál: barvy na sklo, fólie, špejle, lepidlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat